سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن و صنعت تولید انواع لوله پلی اتیلن و دیگر محصولات آن در پنجاه سال گذشته پیشرفت‌هایی در راستای بالاتر بردن کیفیت داشته است که خود را به عنوان جایگزین مناسبی برای انواع دیگر لوله‌ها اعم از و upvc  ، کشاورزی ، سبز ، سوپر پایپ و ... مطرح نموده است.

امروزه سیستم های لوله کشی پلی اتیلن (HDPE) در حوزه وسیعی از خطوط لوله شهری، صنعتی، دریایی، حفاری، دفن زباله و کشاورزی به کار گرفته می شود . کاربرد مطلوب لوله‌های پلی اتیلن در موقعیت هایی چون سطح زمین ، حالت مدفون ، شناور و سطوح زیر دریا آزمایش شده  و به اثبات رسیده است.

مصرف اتصالات پلی اتیلن با گذشت زمان رشد چشمگیری داشته و این رشد چشمگیر به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید در ساخت مواد اولیه با کیفیت بهتر، فرآیند ساخت و روش های اتصال و نصب این لوله ها تداوم یافته است. روش آزمون ASTM F1417 استاندارد برای پذیرش نصب و راه اندازی پلاستیک جاذبه های فاضلاب خطوط با استفاده از هوا کم فشار

بررسی اجمالی لوله کشی سیستم  PE : 

از زمان کشف آن در سال 1933، پلی اتیلن (PE) برای تبدیل شدن به یکی از پر استفاده ترین و شناخته شده مواد گرمانرم در جهان رشد کرده است. رزین های PE مدرن امروز بسیار سخت برای برنامه های کاربردی مانند گاز امتیاز فشار، آب بازیافتی، سیستم آب بهداشتی و آشامیدنی، سیستم های انرژی پایدار، غشاء محل های دفن زباله، مخازن سوخت خودرو و دیگر برنامه های کاربردی در نظر گرفته می شوند .

لوله پلی اتیلن قابلیت انتقال آب آشامیدنی ، فاضلاب، موادشیمیایی،دوغاب و پسماندهای خطرناک و گازهای فشرده را دارد. استفاده از لوله های پلی اتیلن در صنایع نفت و گاز سابقه ای طولانی دارد و در مقایسه با سایر لوله ها کمترین میزان تعمیر و نگهداری را برای توزیع گاز شهری دارد. امروزه استفاده از لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبرسانی رو به رشد بوده و مدیران پروژه های اجرائی در اکثر مواقع لوله‌های پلی اتیلن را جایگزین انواع دیگر لوله‌ها نموده‌اند .

استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن و قیمت لوله پلی اتیلن در این تصمیم گیری مدیران اجرایی بسیار موثر بوده است. از این رو به دلیل ویژگی های لوله پلی اتیلن در اکثر پروژه های فعلی تلاش بر این است که از این محصول استفاده شده تا بازدهی پروژه به حداکثر رسیده تا رضایتی دو طرفه نیز کسب شود.

لوله پلی اتیلن آبرسانی : 

علاوه بر این بازرگانی صنعت غرب در تلاش است تا با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و برترین ماشین آلات همگام با استانداردهای بین المللی، با کیفیت ترین لوله های پلی اتیلنی را تولید نماید.

مزایا و ویژگی‌های لوله پلی اتیلن: 

مقاوم در برابر حلال های آلی

مقاوم در برابر اشعة فرابنفش آفتاب

مقاوم در برابر سرما و گرمای شدید

سهولت در نصب و اجرای سریع و حمل و نقل آسان

امکان استفاده از انواع اتصالات

عدم نیاز به پوشش و حفاظت کاتدی

ویژگی های کاربردی لوله های پلی اتیلن  PE :

پوشش کابل های مخابراتی / پوشش های فیبر نوری

پوشش کابل های برق

پوشش های فلزی لوله

کانال های تهویه

سیستم های آبیاری قطره ای و سیستم آبیاری بارانی

سیستم های آبیاری قابل انتقال

آبرسانی شبکه های شهری و روستایی

آبرسانی شبکه های فاضلاب روستایی

آبرسانی شبکه های زهکشی

سیستم های مایع و فاضلاب صنعتی

نزدیک شدن به رویکرد نوآورانه،ارائه راه حل لوله های راه راه شده توسط پلی اتیلن بازار باعث کمک به حل مشکلات ناشی کم آبی از طریق لوله ها را حل کرده است که به سرعت در حال افزایش یافتن است و عواقب ناشی از گرم شدن کره زمین است.

در طول دهه گذشته، پلی اتیلن بازار تجربه فراوانی در توسعه و تولید سیستم های لوله هوشمند PE به دست آورده است

ویژگی های کاربردی لوله پلی اتیلن های تک جداره :

امروزه در موارد مختلف و مصارف متغیر ، از لوله ها و اتصالات پلی اتیلن به عنوان بهترین گزینه برای کار استفاده می کنند.

از ویژگی های کلیدی لوله پلی اتیلن می توان موارد زیر را عنوان کرد :

راحتی کار در جوش و نصب ، دارای اتصالات متنوع با قیمت مناسب

مقاومت فوق العاده بالا در مقابل انواع مواد شیمیایی و اشعه آفتاب

مقاوم در برابر میکرو ارگانیسم ها

مقاومت بالا در برابر ضربه و سنگینی (عبور ماشین آلات سنگین)

مقاومت بالا در برابر گرفتگی و رسوب